Rangos díjat kapott a Richter gyógyszerészekre fókuszáló reklámja
A vény nélküli gyógyszerek kampányait díjazó Nicholas Hall díjátadón első díjat nyert a Richter esemény utáni tablettájának reklámja, amelyet a magyar Progressive Reklámügynökség készített – írja a Kreatív Online.

A Nicholas Hall konferencia versenye világszerte ismert, nemzetközi pályázat, amelyen kizárólag vény nélkül kapható termékek indulhatnak kommunikációs kampányaikkal. Az OTC piac rangos eseményén idén a Richter Gedeon sürgősségi tablettájának kampánya is első díjat nyert, amelyet a globális piacra egy magyar ügynökség, a Progressive Reklámügynökség készített – írja a kreativ.hu.

A díjat a Richter Gedeon részéről Krassovics Miklós, Nemzetközi Termékmenedzser vette át április elején, Bécsben, aki elmondta: „A programunk valóban egyedülállónak számított a bemutatott OTC kampányok között, amelyek főként a fogyasztókra összpontosítottak, és klasszikus csatornákon, a televízióban vagy digitálisan jelentek meg. Mi viszont a gyógyszerészeket helyeztük a középpontba és a programot is nekik szántuk. Számtalan személyes videóinterjút készítettünk több országban a gyógyszerészekkel, hogy megismerjük a sürgősségi tabletta kiadása közben megtapasztalt, legemlékezetesebb történeteiket és más gyógyszerészeknek szóló tanácsaikat. A Richter munkatársai ezekkel a videókkal látogatnak el a gyógyszertárakba, ahol valós párbeszéd alakulhat ki a témában az ott dolgozókkal.”

A győztes kampány a vény nélkül kapható gyógyszerek kategóriájában nyert, Magyarországon azonban nem mutatták be, mivel a készítmény itthon vényköteles.

Forrás: Kreatív Online
Kelt: 2019-05-03